Data Science i online oglašavanje
Novi Sad će u petak 3. juna biti domaćin još jednog meetup događaja u organizaciji Big Data Novi Sad i Geekstone-a. U amfiteatru centralne zgrade rektorata Univerziteta u Novom Sadu govoriće Mihajlo Grbović iz Yahoo! Labs-a, a tema će biti ciljano oglašavanje i primena data science tehnika radi postizanja optimalnih rezultata. Mihajlo će pokazati online i offline postignute eksperimentalne rezultate koji govore o značajnim doprinosima različitim poslovnim metrikama i poboljšanjima poslovnih rezultata.
Predavanje će dati prikaz pristupa u targetiranju na različitim platformama u vlasništvu kompanije Yahoo! kao što su Tumblr, Yahoo! Mail i Yahoo! Search. Ove platforme se odlikuju specifičnim karakteristikama po pitanju korisnika, načina korišćenja i ponašanja zbog čega se problemu efikasnosti oglašavanja moralo pristupiti na posebne načine.
Ukoliko ste zainteresovani da čujete više detalja o svemu ovome, dođite 3. juna u 18 časova u amfiteatar Univerziteta u Novom Sadu. Za događaj možete da se prijavite ovde.
O predavaču: Mihajlo Grbović je osnovne studije na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, a školovanje nastavio u SAD gde je doktorirao na Temple University u oblasti mašinskog učenja. Tokom doktorskih studija je radio za kompanije kao što su ExxonMobile i Akamai, a iza sebe ima više od 40 radova na temu mašinskog učenja. Mihajlo je od 2012. godine zaposlen u Yahoo! Labs gde se bavi unapređenjem web pretrage, ciljanim oglašavanjem i monetizacijom nauke o podacima.