Beyond Tomorrow: Vreme je za akciju – ali kakvu?
Kada danas nekome postavite pitanje ima li plan za sutra, po odgovoru koji dobijete možete veoma lako da prepoznate koliki je kapacitet vašeg sagovornika. I u doba velikih neizvesnosti, poput ove svetske koju je donela pandemija virusa korona, veliki ljudi i biznisi znaju šta im je činiti „dan posle sutra“. I dok smo se svi proletos naglo probudili iz „zimskog sna“ kada se svet oko nas promenio i naterao nas na brzu reakciju, za one najuspešnije među nama došlo je vreme za – akciju.
Posle više od pola godine života u novim uslovima, svima je jasno da su se stvari promenile i da će se i dalje menjati – samo je pitanje kako da mi iz toga izvučemo najbolje.
Virtuelna konferencija Beyond Tomorrow koju organizuje SAS od 23. do 25. novembra pokušaće da pronađe odgovor na ključno pitanje – šta će biti „dan posle sutra“, kako bi biznisi mogli da se prilagode novim okolnostima i iz njih izađu.
Prvi dan konferencije, 23. novembar je posvećen data science-u. Tog dana će svi ljubitelji nauke o podacima imati priliku da se upoznaju sa primerima iz prakse kako SAS može da pomogne u pretvaranju ogromne količine podataka u korisno znanje.
To znanje moglo bi da dobije potpuno novo značenje kada se iskombinuje sa razmišljanjima čoveka koji je ekspert za pitanja kuda se kreće ljudsko društvo i kakva ga budućnost čeka. Ričard van Hojdonk uveliko razmišlja o tome kako tehnologija utiče na naše živote i posebno na procese u poslovanju. Na njegovoj analizi radi tim od petnaest specijalista iz različitih oblasti – robotike, dronova, nezavisnih transportnih sistema, Internet of Things, virtuelne realnosti.
Kada nas van Hojdonk razbudi, a svakako je krajnje vreme za buđenje sa temom „Dobrodošli u novu budućnost, novu realnost“, otkrićemo kako izgleda kada se spoje SAS i Open Source. Ovaj dan biće posvećen i učenju, pa će biti ispunjen sesijama sa naučnicima, edukatorima i onima koji znanja već primenjuju.
Drugi dan konferencije, 24. novembar, posvećen je industrijama bankarstva, osiguranja, telekomunikacija i prodaje, dok je treći dan, 25. novembar rezervisan za diskusije o upravljanju kompanijama uz neočekivane promene tržišta, kao i kako ih savladati.
Pri registraciji možete da odaberete sesije kojima želite da prisustvujete. Kreiranje ličnog programa u kome će se naći teme koje vas najviše interesuju pokazaće da nam je cilj da budemo efikasni, odaberemo ključne podatke i primenimo ih u praksi – baš kao što to sa velikim bazama podataka rade alati SAS-a.
Uostalom, i naš odgovor za „dan posle sutra“ je baš takav – na osnovu znanja i veština, sami ga kreiramo. U našim je rukama.
Link za besplatnu registraciju je ovde.